December 22, 2010

Dear 28th

 
Днес е моят ден! И макар да нямам голяма торта, да ми липсва задължителното парти с отбора, и да съм далеч от всички любими хора, аз се чувствам добре.... Но, не мога и да бъда по-щастлива да съм това което съм, да правя нещата, които обичам, да живея така, както искам да живея на 28. Някак си и аз се чудя как успях да се справя толкова добре с живота до сега. Позитивно мислене и усмивка на всичко, може би :-) И, разбира се, не без подкрепата на едно прекрасно семейство и малка група добри хора зад гърба ми.

Няма да си пожелая нищо, няма да правя планове за следващата година. Ще оставя нещата просто да се случват, така както правя винаги. Ще продължа да живея авантюристично, ще гледам винаги само напред, ще живея за мига, ще приемам грешките си, и ще се уча от тях, ще продължа да се откривам и ще продължа да превръщам мечтите си в реалност...

Щастлив ден на всички, които празнуват през най-хубавия месец!

-Love

4 Comments:

Lina said...

Ти си много специален човек Мира! Освен че ти пожелавам всичкото здраве, щастие и любов на света, ти пожелавам да си все така позитивна и усмихната! Неповторима си! Винаги бъди такава и никога друга!!! Обичам те с цялото си сърце, радвам се че те познавам и съм с теб в сърцето и мислите си!

Love u

Mira... said...

Благодаря ти още веднъж и оттук!

Eva said...

Честит празник! Много усмивки и вдъхновение! :)

Мариета said...

Честит рожден ден! Нека имаш най-прекрасната година! Сърдечен поздрав!

Post a Comment