February 03, 2011

Women & Shoes

Окей, споменах миналата седмица, че имам нови ботуши. Обичам хубавите обувки, но не съм чак такъв маниак. Купувам почти винаги когато наистина имам нужда и много рядко защото толкова много ми харесват, че мира нямам докато не си ги взема. Но тези ботуши Marc by Marc Jacobs определено бяха втория случай. И нямаше как, изглеждат неустоимо, а цената им беше наистина невероятна за дизайнерски обувки. Въпреки, че не са особено мой стил, не ходя на толкова високи токове, и не знам кога и къде ще мога да ги слагам, при все, че работа ми не изисква официален стил, а и следващата година няма да се задържам много на едно място. Реших, че ще ги взема, защото едни такива ботуши никога не са излишни в гардероба на жената. Или чисто и просто заради фетиша... :-)


Надявам се съм успяла да ги комбинирам добре. Черните дрехи определено не са ми любими освен, ако не е комбинация от черно и златно :-) Класика! Нямам търпение да ги обуя с нещо късо...


P.S. Тези дни чета малко книги взети назаем от Lina. Виргиния Захариева пише страхотно. В 'Милостта на малките огледала' има есе 'Женски фетиши - да, като път', за нейната гледна точка по темата...

4 Comments:

Lina said...

Обувките са Же-сто-ки!!! И много ти отиват. Не съм те виждала в такава светлина и ми харесваш :*

Eva said...

Обувките са много хубави, качеството си личи от далеч и всъщност може да ги носиш по доста различни начини. С дънки според мен също добре ще седят.

Anonymous said...

Eхеее, чудни ботуши. Със здраве и много стил да си ги носиш. Последното не ти е нужно, от него си имаш предостатъчно. :)

Anonymous said...

Типичните садо мазо ботушки

Post a Comment