February 12, 2011

Floral friday + TILT

Обичам този панталон на флорални мотиви. Странно е как ми променя настроението и ме кара да се усмихвам винаги когато го нося. И не, не е топлото слънцето, което така ме пробужда, че искам да му се наслаждавам цял ден, скитайки някъде улиците на София... Него трябваше да го използвам поне за да снимам снимките си някъде навън...

 С голям интерес днес изгледах новия български филм 'TILT'. Филмът е наистина добър и го препоръчвам на всеки нищо, че историята си е малко младежка. Няма как да не отбележа, че този разцвет на българското кино в последно време ме радва много :-)
♡♡♡

3 Comments:

Ivelina FriChic said...

Ооо, супер пролетен панталон! Определено вкарва настроение за дълги разходки под слънцето :) Много ми допада, че си подбрала по-груби обувки, за да не е прекалено сладникаво, браво!

Anonymous said...

Ако трябва да си правя класация за най-стилни българи-блогъри, то ти със сигурност си в челната 3ка.

Unknown said...

100 % agree with Yvo :) You look gorgeous!
http://theprettyfashionable.blogspot.com/

Post a Comment