January 27, 2011

No place like home



Е, приятели, най-накрая се завърнах вкъщи.
Исках да прекарам първите си дни в мързелуване, без интернет и почти без хора. Няма да крия, че след прекарани пет месеца в енергичен и жив град като Амстердам, влизането в час със София и абсурдите, които ни заобикалят тук е малко трудно.

Обратно сред хората и блога ми, реших да си направя един експеримент. Мисля да започна да публикувам мои аутфити... Не знам дали изобщо ще мога да бъда постоянна в това, най-вече защото снимането, в моя случай самоснимането и позирането ми се струва малко досадно. И не ме разбирайте погрешно. Аз нямам намерение да превръщам блога си във фашън-блог. Ще продължа да публикувам нещата, които ме занимават, които ме вдъхновят, и които ме интересуват в момента, пък ще видя какво ще се получи...


 Сигурна съм ще искате да разберете в какъв стил се обличам и затова направих тази снимка на любимите ми дрехи в момента. 
Яке Cheap Monday, защото обичам скандинавския стил на обличане; риза American Apparel, защото харесвам семплите, изчистени дрехи, но и с детайли; дънкови панталонки Levi's, защото са класика; и винтидж обувки Bally, защото съм обсебена от всичко винтидж.
 Надявам се да съм Ви интересна и малко по-различна.♥

4 Comments:

Мариета said...

Добре дошла отново!;-))

Unknown said...

Споделям обсесията ти! На 100 процента!

Lina said...

Мирааааа home again :-) big wellcome толкова се радвам да знам че си на минути от мен :-*

Eva said...

Подкрепям начинанието ти с постване на аутфити и от каквото съм видяла досега съдя, че стилът ти е много приятен и нямам търпение да видя още! :)

Post a Comment