November 10, 2010

Noordermarkt and my first post...

Какво може да ме накара да стана в 8:30 часа в Понеделник в Амстердам? Отговорът е пазара Noordermarkt. Ранното събуждане си заслужава за хора като мен, които обичат да се ровят из стари вехтории, джунджурийки, винтидж дрехи, антикварни предмети и мебели...


Пристрастяващо е, признавам... :)

И всичко е толкова шарено и пъстро!

Това са моите лични селекции - красиви завеси на полка точки и чифт винтидж обувки:)

Най-малките винтидж почитатели и... българските музиканти, естествено ;)


Моите любими покупки - коледната ми жилетка и красива памучна рокля, която нямам търпение да облека :)
... също и бялата метална кана-ваза - много любима!
 Флий маркетът на площад Нордермаркт е всеки Понеделник в часовете от 9.00 до 14.00 ч.


5 Comments:

Lina said...

Великоооооооо! Браво Мирче :) Успех

Toni said...

Vapreki che ne sam fenka na vehtoriite mi beshe interesno da procheta vskichko, koeto si napisala. Pozdraviavam te s bloga ti i ti pojelavam uspeh.
Toni.

Мариета said...

Страхотни покупки. Обожавам пазарите, където и да съм веднага проверявам за такъв.

Rossitca said...

Здравейте, чак днес попаднах на вашия блог. Допада ми вашия стил, интересно сте представили пазара. И аз обожавам такива места!

Mira... said...

Благодаря Ви за хубавите коментари, момичета!

Линче на теб специално, за първия коментар в блога ми и първи мой верен последовател :-)

Мариета, влюбих се в твоя блог!

Росица, ideendom.com беше един от първите български блогове, който харесах преди много много време, и който ме вдъхнови да започна свой блог.

Post a Comment