November 13, 2010

Мъж и стил... и има ли го то в Амстердам!

Вчера бях решила да Ви покажа няколко интересни магазинчета, които съм си харесала и ми допадат с това, че имат конкретна тема. Уви, излизайки сутринта от вкъщи не бях взела под внимание, че в петък магазините в Амстердам отварят по-късно, а аз имах само няколко часа до работа. Реших да ги оставя за друг път и продължих с обичайните си занимания.
В петък обикновено посещавам едно пазарче за стари книги на площад Spui, а ако имам и почивен ден, се случва да го прекарам целия в няколкото книжарници с англииски книги наоколо. Минавайки през един от безистените на Историческия музей обаче, вниманието ми се спря на едно изложение А.DAM MAN & MODE - холандските мъже и модата!  Или как няколко модни дизайнера насърчават консервативния холандец да разчупи стереотипите в обличането си, комбинирайки елементи от вековете със съвременни материи и стил.  Стори ми се интересно да го посетя, ако не за друго, поне да проверя личното си мнение, че холандските мъже са лишени от всякакво чувство за стил. Та, ето как според авторите би изглеждал съвременния холандец, ако имаше куража да се облича ексцентрично:



Извода: Холандските мъже са консервативни, лишени от въображение и персоналност. Не успях да опровергая мнението си, и след два месеца тук продължам да търся мъжа, който да ме впечатли със стил, различен от кежуъл вариант на класическия костюм от дънки, сако и риза, лишен от въображение ;-)


хох.

0 Comments:

Post a Comment